למה כדאי לבחור ב SmartComp
לכל משתמש מוקצה טכנאי אישי שיעקוב ויפקח על מצב המחשב, הטלפון שלכם או הטאבלט.
כל משתמש מקבל שירות ללא הגבלה בשעות הפעילות של העמותה.
המומחים שלנו יענו לכל בקשה שלכם במהירות ללא בזבוז זמן בביקור ביתי.
אנחנו זמינים 12 שעות ביום, גם בשבת! כל שאלה שלכם תיפתר מידי.
עלות סיוע טכני מרחוק למשך חודש הינו חצי מעלות מהזמנת טכנאי הביתה.
כמו כן, אנו מספקים למשתמשינו הנחות של עד 50% על הכשרות וקורסים באוריינות מחשב
SmartComp היא העמותה הראשונה בישראל שנותנת תמיכה לאנשים הזקוקים לעזרה בשימוש בטכנולוגיה ממוחשבת ודיגיטלית.
אנו אוספים ציוד משומש, מתקנים אותו במידת הצורך ונותנים אותו לאנשים שזקוקים לו בדחיפות. בעזרת התרומות, אנו רוכשים חלקי מחשבים, מתקנים גאדג'טים וגם רוכשים חדשים.
המטרה שלנו היא להפוך למשתמשים בשירות את העולם הדיגיטלי לנגיש ונוח לשימוש.
עוד על העמותהגלינה (יקנעם)
אני מביע את תודתי העמוקה לעמותת “SmartComp” על מתן תמיכה טכנית וסיוע בפתרון תקלות וכן על סבלנות ורגישות לקשישים.
כמו כן, אני רוצה לציין את המקצועיות של הנציגים שלך ומאחלת לכם כל טוב. שנים ארוכות בתחום הזה.
אלנה (נצרת עילית)
אני משתמש בשירותי תמיכה טכנית מרחוק ב-SmartComp כבר יותר משנה. הנציגים כפי שזה נשמע לי בקולותיהם, הם אנשים צעירים, תמיד מדויקים בזמן, מקצועיים, קשובים וסבלניים.
כל תקשורת עם צוות התמיכה הטכנית משאירה בי רושם בהיר ונעים. אני מאחל לעמותה הצלחה.
סמיון (נתניה)
הנציגים שלכם, כפי שהשתכנעתי כתוצאה מהפנייה אליהם לעזרה, הם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה וכמעט כל בעיה מורכבת נפתרת ממש תוך שניות.
אני בטוח שאם משתמשי מחשב ידעו על יעילות העבודה שלך, עשרות, אם לא מאות אלפי משתמשים היו מצטרפים אליך!
מארק (אשדוד)
אני רוצה להביע את תודתי למומחה של מחלקת התמיכה הטכנית יורי על המקצועיות הגבוהה שלו, כמו גם על הסבלנות והכבוד שלו בעבודה עם לקוחות.
הודות לאיכויות אלו, פתרנו במשותף בעיה קשה ושיפרנו את ביצועי המחשב בסדר גודל. תודה רבה!
מרינה (באר שבע)
אני מודה לפדור ולרי, מומחי תמיכה טכנית של SmartComp, על ניקוי המחשב והתקנת האנטי וירוס. הם עונים בצורה מכובדת על כל השאלות וממלאים את כל הבקשות שלי.
הם עוזרים לאנשים כמוני. הודות למומחים שלכם, סקייפ עובד לי מצוין, ואני תמיד בקשר עם קרובי משפחה שלי בחו”ל. תודה רבה לכם!
תמרה (פתח תקווה)
היכרות עם תמיכה טכנית Smart-comp הייתה נס אמיתי עבורי ועבור בעלי! בשל העובדה שהמחשב שלנו כבר ישן, חשבתי שאי אפשר לעשות בו כלום.
המומחים שלכם טיפלו בכל הבעיות וממש הצילו את הציוד שלנו. הם התקינו את המחשב בעצמם והסבירו במיומנות כיצד להשתמש בו נכון. תודה שהפכת את החיים שלנו לקלים יותר!
פגישת ה Zoom לא מתחילה
תסכימו שזה מאוד מתסכל למצוא את עצמכם במצב בו יש לכם פגישה או הרצאה מקוונת חשובה, ופגישת הזום לא מתחילה. במקרים כאלה, הטכנאי שלנו יתחבר למכשיר שלכם תוך מספר דקות, יקבע את סיבת התקלה ויתקן את התקלה. כתוצאה מכך, תצטרפו במהירות לפגישה מבלי לבזבז זמן יקר.
לא מצליח להיכנס לSkype (בידיעה שיש לכם את פרטי הכניסה, שכחתם את שם המשתמש והסיסמה)
בעיה זו עלולה להתרחש גם אם אתם יודעים את שם המשתמש והסיסמה שלכם. אנו נעזור לכם לפתור את כל הבעיות בכניסה לחשבון הסקייפ שלכם. בהתאם לאופי הבעיה, ננקוט בכל האמצעים על מנת שהשירות יעבוד היטב במחשב או בסמארטפון שלכם. לא יהיה לכם אפילו זמן להתעצבן שמשהו השתבש, ותמיד תהיו בקשר.
בעיות טכניות בSkype: אין קול, אין תמונה, לא שומעים אתכם.
עומדים בפני שאלות דומות? המומחה שלנו יבדוק את ההגדרות של המכשיר שלכם ואת התוכנית עצמה, יקבע את סיבת התקלה ויתקן הכל ממש לנגד עיניכם. כמו כן, במידת הצורך, תקבלו ייעוץ כיצד למנוע מקרים דומים בעתיד.
אין קול במחשב
אל דאגה, הטכנאי שלנו יפתור את השגיאה הזו במהירות לאחר אבחון מרחוק. כדי לעשות זאת, אתם לא צריכים להשקיע את זמנכם בלקחת את המחשב לתיקון או להזמין טכנאי לבית. תוכלו להשתמש במחשב מיד לאחר שהטכנאי שלנו יפתור את הבעיה אונליין.
בעיות בדוא"ל: לא מצליח להיכנס, אין דוא"ל, לא מוצא דוא"ל.
רגעים לא נעימים כאלה, עשויים להיות בעלי אופי טכני או עקב חוסר ידע של המשתמש לגבי אופן השימוש בדואר אלקטרוני. אנו נסייע בכל ההיבטים הטכניים, ובמידת הצורך נעניק הדרכה כיצד להשתמש נכון בשירות הזה.
צריך עזרה ב WhatsApp (חסרה אפליקציה, עזרה בשליחת תמונה או מסמך, הזנת מספר וכו')
זה תמיד מתסכל כאשר האפליקציה המועדפת עליך לא עובדת כראוי. אבל אל תתנו לזה לבאס אתכם- המומחים שלנו יעזרו לכם מרחוק בפתרון בעיות הוואטסאפ . ואם אתם צריכים עזרה עם תפעול הוואטסאפ, אנו נבצע אתכם הדרכה פרטנית כיצד להשתמש באפליקציה.
בעיות במדפסת: המחשב לא רואה את המדפסת, לא מדפיס מסמך, הגדר את המדפסת..
אנו מספקים סיוע בהתקנה ובהגדרה של המדפסת ופתרון תקלות במדפסת מבלי לצאת מהבית. תקבלו עזרה ראשונה מהטכנאי שלנו לפתרון הבעיה וכן ייעוץ לגבי תפעול נכון של המכשיר.
האינטרנט נעלם: בעיות עם הספק, Wifi לא מתחבר, אני לא יכול לחבר את הכבל, איך להפעיל מחדש את הנתב, הדפדפן לא עובד, הדפדפן לא פותח דפים..
שאלות מסוג זה, אנחנו עושים כמיטב יכולתנו לתקן את כל אי הנוחות מרחוק. אם הבעיה היא מצד ספק האינטרנט, תקבלו הנחיות מפורטות כיצד לפתור את הבעיה מול הספק.
Google Translate בסמארטפון או במחשב: לא עובד, לא מתרגם, נעלם
לעתים קרובות, שגיאות באפליקציית Google Translate ניתנות לטיפול רק על ידי טכנאי. במקרים כאלה, אנו מתחברים למכשיר הלקוח, קובעים את סיבת הבעיה ומשחזרים את תפעול האפליקציה. כך שתוכלו להשתמש באפליקציה האהובה עליכם תוך זמן קצר!
עריכת טקסט בWord
אם יש לכם קשיים בעבודה עם עורך הטקסט של Word, אנו עורכים שיעורים מקוונים אישיים, שבהם אנו מלמדים את כל הניואנסים של השימוש בו. יש לנו גם קורסי שימוש במחשב שבהם תוכלו ללמוד כיצד להשתמש בתוכנות מחשב שונות.
כיצד לחבר אוזניות Bluetooth למחשב ולסמארטפון
אם נתקלתם בבעיה כזו, המומחה שלנו יטפל בתיעוד עבור המכשירים שלכם (מחשב, טלפון, אוזניות) ויגדיר את ההתאמה שלהם. כמו כן, אם תרצו, תקבלו הדרכה מפורטת כיצד להשתמש באוזניות אלחוטיות.
בנקאות מקוונת: בעיות בכניסה לחשבון האישי שלכם
אם מעולם לא השתמשתם בשירות זה, עליכם לגשת לבנק, לפתוח חשבון אישי ולקבל פרטי התחברות. לאחר מכן, נעזור לכם לשנות את הסיסמה הזמנית לסיסמה קבועה ולהיכנס לחשבון האישי שלך.
אם כבר השתמשתם בשירות זה, המומחים שלנו יפתרו כל בעיה של כניסה לחשבון האישי שלכם בבנק וילמדו אתכם כיצד להשתמש בו.
כמו כן, נסייע בהזנת החשבון האישי של חברת האשראי באמצעות הנחיה היכן להזין את הנתונים הדרושים.
*כל המידע האישי של המשתמשים אינו נחשף לצדדים שלישיים. אנו משתמשים בנתונים אישיים רק כדי ליצור קשר עם לקוחות.
עזרו לי למצוא סרט, פרק מסדרת טלוויזיה, תוכנית טלוויזיה וכו'.
אנשים רבים מכירים את המצב הזה שאיפשהו ראיתם פריים מסרט, שורה מעלילה או שחקן כלשהו, אבל אתם לא זוכרים איזה סרט זה ואתם ממש רוצים לצפות בו. כאן אנחנו נכנסים לתמונה, המומחים שלנו יעזרו לכם למצוא את הסרט, את הסדרות, תוכניות אונליין ועוד שאתם מחפשים. אנחנו יודעים כיצד למצוא ביעילות את מה שאתם צריכים, ואנחנו גם מוכנים ללמד אתכם את כל הטריקים של חיפוש באינטרנט.
בעיות ברשתות החברתיות Facebook, Одноклассники
השאלות הנפוצות ביותר שאנו מקבלים, הן על הרשתות החברתיות- פייסבוק ואודנוקלסניקי, הקשורות לבעיות בעת הכניסה לחשבון, כמו גם בקשות ללמוד כיצד להשתמש בהן.
המומחים שלנו יעזרו לכם לשחזר את הגישה לחשבון שלכם אם יש בעיה כלשהי בכניסה. וגם בשיעורים אישיים מקוונים הם מראים כיצד להשתמש ברשתות חברתיות בצורה נכונה.
שאלות שונות על מחשב: המחשב לא נדלק, המחשב נכבה, לא עובר לשולחן העבודה, קופא, בהירות, שפה וכו'.
אם יש לכם בעיה כלשהי עם המחשב שלכם, אתם יכולים לפנות לטכנאי שלנו ולפתור את הבעיה בזמן אמת באונליין. הסיבות לתקלות מסוג זה הן שונות, ולכן טכנאי יאבחן את המחשב, ימצא את התקלה וינקוט בכל האמצעים על מנת להבטיח שהמחשב שלכם יפעל היטב.
AliExpress :חשבון, הזנת כתובת למשלוח, תרגום לרוסית
שאלות אלו עולות לא פעם בקרב ישראלים דוברי רוסית, שכן הגרסה של השירות בשפה הרוסית פועלת בצורה עקומה. המומחים שלנו יעזרו לכם ליצור חשבון באליאקספרס, להזין את כתובת המשלוח הנכונה ולהגדיר את התרגום הנכון של האתר לרוסית. לאחר מכן תוכלו לבצע רכישות בקלות.
איזה מחשב, סמארטפון או טאבלט לקנות
אנו מסייעים ללקוחות בבחירת ציוד ממוחשב ודיגיטלי בכל פלטפורמה מקוונת ישראלית. המומחה שלנו יבחר לכם מחשב, מחשב נייד, טלפון, טאבלט או כל משכיר אחר שתרצו, בהתאם לצרכים שלכם ולתקציב הנדרש.
אנו גם מייעצים בבחירת האביזרים ומוודאים שלא ימכרו לכם בסכומי עתק. לאחר מכן, אנו מבצעים את ההתקנה הראשונית של המכשיר ובמידת הצורך מעבירים נתונים ממכשירים ישנים למכשיר החדש.
אנחנו לא משתפים פעולה עם חברות המוכרות ציוד מחשבים ודיגיטל. המטרה העיקרית שלנו היא לעזור לכם לבחור את המכשיר המתאים לכם ביותר במחיר הנמוך ביותר.